Юрий 06.08.2021 Час читання: 2 хвилин

Намає часу на написання дипломної роботи?

Довір це кандидату наук!

Дізнатись ціну

Зміст

Білл Гейтс якось сказав, що будь-який, навіть самий геніальний бізнес-план може стати самою довершеністю сьогодні, але жахливо застаріти вже завтра. Чи означає це, що документ не потрібно складати? Звичайно, ні. Але головний секрет написання бізнес-плану зводиться до його мобільності, тобто можливості в будь-який момент доповнити, прибрати, змінити або замінити пункти. Про інші важливі аспекти поговоримо далі.

 

Оформлення титульної сторінки

Титульний лист – перший структурний елемент бізнес-плану. Так би мовити, його face. Що повинно бути? Інформація про назву проекту, фірму або компанію, для якої цей проект складається. Вказуються вихідні дані власника фірми і упорядника плану, вказується контактна інформація та місце розташування об’єкта.

 

Складання резюме

Резюме служить короткою вичавкою всього бізнес-плану і в стислій формі містить всю інформацію про практичні кроки і зроблені висновки. Саме з цього блоку у всіх читаючих формується перше враження і робиться висновок про життєздатність і перспективність проекту.

 

Формулювання цілей і завдань

Ця частина плану присвячується постановці, що саме буде досягнуто. Наприклад, які продукти або послуги будуть зроблені, як буде виглядати певна діяльність. За допомогою цілей і завдань в укладача з’являється можливість підвести доказову базу під переваги, які зможуть отримати споживачі.

 

Аналіз галузі

У бізнес-плані об’єктивно оцінюється поточна ситуація в галузі, в якій планується розгорнути комерційну діяльність. Наводяться дані, в якому стані знаходиться ринок, який статус і масштабність конкурентів, як виявляється кон’юнктура. Поряд з внутрішніми описуються зовнішні чинники, як криза, міжнародні зв’язки, законодавча політика.

 

biznes-plan

 

Оцінка можливостей фірми в конкретній галузі

Цей пункт показує, наскільки життєздатний план і що може продемонструвати новий суб’єкт господарювання на вже сформованому ринку. У чому перспективність, переваги та особливості. Чому саме ця фірма витіснить конкурентів і займе свою нішу.

 

Інформація про те, що буде продаватися

Бізнес-план повинен містить чіткий і конкретний опис товарів і послуг, які будуть реалізовуватися. Потрібні назви, основні і другорядні характеристики, конкурентні переваги, наявність ліцензій.

 

Опис маркетингового плану

Істотну роль грає опис стратегії просування. Недостатньо просто виробляти відмінну продукцію, важливо донести це споживачам і переконати придбати. В цьому аспекті вивчається портрет потенційного споживача, і розробляються кроки, як переконати покупця у вигоді і перевагах.

 

Створення плану виробництва, організаційного та фінансового плану

Ці три складові дозволяють повноцінно розкрити картину того, що відбувається. Спочатку описується, як буде працювати виробництво, за допомогою яких потужностей, з якими потенційними можливостями. Після цього наводиться детальний опис, яким чином буде функціонувати виробничий процес, як налагоджується робота, підбираються кадри. І нарешті, третій, фінансовий блок, пов’язаний з розрахунками і конкретними цифрами – скільки грошей і куди.

 

Аналіз можливих ризиків

Підприємництво завжди пов’язане з ризиками. Однак імовірність збитків безпосередньо пов’язана з умінням спрогнозувати і передбачити можливі «підводні камені». Бізнес-план повинен бути чесним і реалістичним. Тільки так опрацьовуються різні сценарії і вживаються заходи «на крок вперед».

Потрібен перспективний і грамотний бізнес-план? Звертайтеся в компанію «Наука Сервіс».

Рейтинг Звёзд: 1Звёзд: 2Звёзд: 3Звёзд: 4Звёзд: 5 (1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

19 − 16 =