Правила оформлення таблиць у курсовій

При написанні курсової необхідно враховувати безліч нюансів, у тому числі і те, як правильно оформляти деталі. Наприклад, таблиці, які є важливою частиною кожної студентської роботи. А як оформити таблицю у своїй роботі, щоб отримати ідеальну оцінку, ми розповімо у цій статті.

 

Як грамотно розмістити таблицю у курсовій?

 

Таблиця курсової повинна розташовуватися на правильному місці. Як правило, вона слідує прямо за абзацом тексту, до якого відноситься інформація, що знаходиться в ній. За умови, що таблиця займає більше половини сторінки, допускається її переміщення в розділ додатків і доповнень.

 

Потрібна допомога?

Заповніть форму нижче і наш менеджер зв’яжеться з вами на протязі 30 хвилин

    Якщо в розділі додатків переноситься таблиця великого розміру – необхідно в тексті вказати виноску на неї. Наприклад, наприкінці рядка вказати, що дані, відповідні дослідженню, можна знайти у таблиці Б.4. Це говорить про те, що таблиця розташовуватиметься в блоці додатків «Б» і буде четвертою у списку.

     

    Види оформлення таблиць у курсових

     

    Перш, ніж розпочинати оформлення таблиці для курсової, варто визначити, якого виду вона належить. Існує два види таблиць – прості та складні. Перші складаються з помірної кількості комірок (до 5 стовпців і до 10 рядків), у той час як складні мають збільшену кількість стовпців і рядків, які можуть ділитися на комірки, дробитися на фрагменти, мати велику кількість підзаголовків.

     

    Як правильно підписувати таблиці у курсовій?

     

    Відповідно до ДСТУ, що регулює правила підпису та оформлення таблиці, необхідно дотримуватись певних нюансів, які стосуються створення заголовків та підзаголовків. Оформляючи заголовок, варто врахувати, що він повинен розташовуватися прямо над таблицею з відбивкою в один порожній рядок, а в його кінці не ставиться рядок.

     

    Для оформлення тексту використовуйте такі рекомендації:

    1. У всіх таблицях має бути єдиний шрифт.
    2. Кегль шрифту має бути меншим, ніж у іншому тексті.
    3. Стовпці повинні мати заголовки, що пишуться з великої літери без крапки.
    4. Підзаголовки оформляються з невеликої літери і без крапки.
    5. Заголовки центруються, а підзаголовки рівняють по лівому краю.
    6. Слова, що повторюються, можна замінювати за допомогою лапок.

    Якщо ви не бажаєте витрачати багато часу на підпис кожної таблиці, скористайтеся автоматичною функцією Word.

     

    Правильна нумерація таблиць у курсовій роботі

     

    Таблиця до курсової роботи повинна мати нумерацію, оскільки вона ніколи не розміщується в одиничному екземплярі. Внутрішні розділи використовують арабські цифри, а нумерація здійснюється згідно з послідовністю, в якій табличні дані зустрічаються в тексті.

    При поділі інформації на підрозділи використовується структурна ієрархія у підзаголовках. Наприклад, таблиця 1.3.2 чи таблиця 3.2.4.

     

    Правила перенесення таблиці на наступний лист

     

    Якщо трапляється так, що таблиця курсової розривається і переміщається на інший аркуш, важливо правильно оформити цей розрив.

    Для цього врахуйте два нюанси:

    1. Якщо таблиця розривається на одному й тому самому аркуші – у її заголовку дописується «Продовження таблиці».
    2. Якщо таблиця переноситься в іншу частину аркуша – вона копіюється разом із блоками назв.

    Розділ курсової роботи не може закінчуватись табличними даними!

     

    Основні помилки при оформленні таблиць

     

    При роботі над курсовою можна зіткнутися з рядом помилок, і при цьому таблиця, як її центральний елемент, також часто містить багато з них.

    Серед найбільш поширених помилок при оформленні таблиць зазначимо такі:

    • занадто великий розмір, який не дає помістити таблицю на сторінці;
    • надмірна кількість стовпців, яка не дає вмістити її на аркуші;
    • неправильне перенесення таблиці з Exel у Word;
    • відсутність правильного табличного позначення;
    • відсутність підзаголовків та заголовків при розриві на фрагменти;
    • використання різних шрифтів для різних таблиць;
    • скорочення слова «таблиця» для формування підпису;
    • застосування заливки для підзаголовків;
    • відсутність виносок, якщо таблиця знаходиться в блоці програм та інші.

    Щоб уникнути типових помилок, варто вивчити функціонал програм, у яких ви працюєте, ретельно перевірити кожну таблицю перед тим, як здавати курсову

    Таблиця – важливий елемент як курсової, так і диплома, який допоможе вам структурувати інформацію, проте від її оформлення та дрібних нюансів залежить не лише сприйняття тексту, а й оцінка вашої роботи.

     

    Не хочете займатися не тільки таблицями, а й курсовою? Бракує часу чи немає розуміння, як створити хорошу роботу? У компанії «Наука Сервіс» ви можете замовити курсову роботу з високими показниками унікальності та в стислий термін!

     

     

    • Де повинна бути таблиця?

    Таблиця може розміщуватись як у блоці додатків до курсової, так і після абзацу, до якого відноситься за змістом.

     

    • Які таблиці бувають?

    Таблиці поділяються на прості і складні в залежності від кількості інформації, що міститься.

    Рейтинг

    0 / 5. 0

    Потрібна допомога?

    Заповніть форму нижче і наш менеджер зв’яжеться з вами на протязі 30 хвилин

          Напишіть свій відгук